Härmed säljer jag min hals till högstbjudande!

Nu är jag gode less! Självklart är det min hals som krånglar igen, vad annars..
Vad är det nu.. fjärde? Femte veckan i sträck? Vette fan, men länge har det pågått iallafall.

Jag blir TOKIG!
NÄR
ska jag få bli frisk?

Är inte så sjuk så jag inte kan jobba. Någonstans där i mitten svävar jag. Mellan att klättra på väggarna hemma och sitta på jobbet och anstränga stämbanden.

Fastnade framför datorn efter en lång varm kvällsdusch. Dags att kila i säng då uret piper 06.45 i morgon.
Förmodligen kommer min snoriga näsa göra så jag vrålsnarkar och förutom att nöta mer på stämman, även väcka grannarna.

Ljuvliga tider. NOT.

Kommentarer
Postat av: O

Det är verkligen synd om dig sötis men jag säger det igen. Ring Doktorn! Så här kan dom inte hålla på och göra mot dig. Dax för dig att bli frisk. Annars får du åka sjuktaxi till Akuten om dom inte vill hjälpa dig. Kram!

2008-11-06 @ 09:17:23
Postat av: Linda

Om du vill så kan vi hångla och dela baciller. Då kan jag garantera dig att du åker på en dunderförkylning så du blir hemma i flera veckor! ;)

Farbror Doktorn sjukskrev mig hela nästa vecka ut. Snart blir jag tokig av att bara sitta hemma... Kryper i kroppen!

2008-11-06 @ 14:46:11
URL: http://lehla.blogspot.com
Postat av: Anonym

Har "Du O" också ont i halsen, annars får du akta dig!

2008-11-06 @ 16:30:21
Postat av: O

Nej faktiskt inte. Vet inte hur jag klarat mig. Bacillerna är kanske snällare mot mig. =)

2008-11-07 @ 01:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0