Det finns inget ont, som inte har något gott i sig..

Låååång, seeeeeg dag på jobbet. Så är det alltid innan mina lediga dagar. Kroppen är nog redan inställd på ledighet och minuterna segar sig fram. Men det är väl så när man tittar på klockan hela tiden.
I morgon ska jag bara slappa. Ta det lugnt och bara vara.

NOT!


Tvättkorgen är full och lägenheten full i damm. Sen så skulle jag behöva fixa lunchlådor till jobbet. Dyrt att handla lunch på ica varje dag. Sen är det säkert nåt annat jag måste. Jag hatar måsten!

Efter jobbet så var jag på coop och trixade så jag skulle hinna få iväg ett brev med posten innan de tömde lådan. Det var på håret, men jag hann. Så gäller det bara att adressen är rätt, annars hinner det aldrig fram i tid. *hoppas*

Rubriken då.
Var lat och kilade över på grillen tvärs över gatan (vem sa nåt om dyrt innan??) och köpte med mig en hamburgare. Med min diet så lär det vara mig ni griljerar till jul. Nåja.
Kvinnan i kassan var lika trevlig som alltid och innan jag gick så sa hon nåt åt mig som jag inte hörde. Frågade vad det var hon sa, och då fick jag världens gulligaste komplimang.

-Du har ett JÄTTE-fint leende! Jag tänkte säga det förra gången du var här, men glömde det.

HUR SNÄLLT SAGT VAR INTE DET DÅ?? =)

Jag log ända hem, jag log medans jag åt min hamburgare och jag ler än.
Ja ni hajar kanske rubriken.. jag blir fet, men glad ändå. =)

Nu soffa och Jerry Springer, sen Timrå-Luleå hos Flanders.

Fick en utmaning av Higge, men den fixar jag i morgon. Måsten ni vet. ;)


Kommentarer
Postat av: farsan

jerry, jerry, jerry

2008-11-20 @ 19:02:44
Postat av: Bosse

malin, malin, malin :)

2008-11-20 @ 23:54:59
URL: http://bozmans.blogspot.com
Postat av: Linda

Åååh, vad gulligt sagt av henne! Sånt kan man leva på hur länge som helst. :)

2008-11-21 @ 09:25:08
URL: http://lehla.blogspot.com
Postat av: s

Hon är nog lite kåt på dig tror jag!!!

2008-11-21 @ 13:19:28
URL: http://www.elitepudel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0