Dagens horoskop!

Tur
Risken finns att du idag förlorar något värdefullt.
Hälsa
Det verkar som om din motståndskraft mot sjukdomar för närvarande är extremt låg. Var försiktig.
Ekonomi
Du tycks ha skött din ekonomi väl på senaste tid. Kanske behöver du nu inte bry dig så mycket om pengaproblem.
Arbete
Idag kan du bli less på att det inte inträffar några framsteg i arbetet trots att du sliter som ett djur. Men tag det lugnt, förändringen kommer längre fram.
Kärlek
En person som du spanat in länge verkar inte vara intresserad. Kanske är hon/han redan upptagen?
Relationer
Vardagliga frågor verkar ibland omöjliga att ta till sig. Det finns så mycket annat som du anser vara viktigare.

Tur: Jag tror inte jag har nåt värdefullt att förlora, skulle va nizmon då. Bäst att ta det lugnt i trafiken!
Hälsa: Det kliar i halsen.. FAN om jag blir sjuk igen!
Ekonomi: Löning i morgon, tjoho!
Arbete: Jag jobbar alltid hårt. ;) Men en liten löneförhöjning hade inte suttit fel.
Kärlek: Eh..
Relationer: Jahaja..

Nä nu ska jag fortsätta jobba.. slita som ett djur var det! ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

vart läser du detta horoskop?? nyfiken

2008-11-24 @ 14:37:50
Postat av: Paula

Tänkte fråga samma som nina, men hon hann före. Svara då!! Vars läser du det?? Länka då!!!

2008-11-24 @ 19:41:20
URL: http://lso.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0