Snöbollskrig!

Jag hade glömt hur många knäppisar som ringer på kvällarna. Som standard börjar man få in fyllesamtalen strax efter 18, blandat med förfrågningar efter restauranger. Ju senare, desto fullare. Det är skönt med variation, men ibland undrar man verkligen om folk inte har nåt bättre för sig att ringa nummerupplysningen och snacka skit. Att avsluta ett sånt samtal på ett trevligt och korrekt sätt är inte det lättaste. Jag är inte där för att lyssna på problem eller prata strunt, även om några verkar tro det.

Idag blev jag sist kvar på jobbet. Satt och kikade på Idol-finalen mellan samtalen, även om jag nu inte hann se speciellt mkt med det tempot som var. Några sekunder då och då var vad som erbjöds. Jag tackar och tar emot. Kevin var bäst även ikväll, förstår inte vad Alice hade i finalen att göra.

Glögg och fortsättning på idol i Lindas soffa efter jobbet. Vad tusan ska vi nu dricka glögg (och vin) till när idol är slut? :)

Fredagsmys har varit en fin tradition, vi får komma på nåt bra snarast!


Efter ungefär 7 st hårdbröd med kaviar på (ja jag behöver handla!) så ligger jag äntligen i min egen säng.
Det är några skitungar som roar sig med att kasta snöbollar på mitt, och andras (??) fönster. Får se hur länge de orkar dra omkring kring området. Nackdelen med att bo längst ner. Det lyckades iallafall skrämma mig. Första gången.. och andra.

I morgon väntar jobb, hockey och födelsedagsfika.

En sak vet jag då säkert. Jag suger i hockeyspel!


Kommentarer
Postat av: MCMLXXX

När det gäller alla varianter av hockeyspel suger undertecknad oxå. Han tycker det är skitkul att spela, men är förlorar alltid(stort...)

2008-12-13 @ 11:31:06
URL: http://larlin80.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Vi har 6 dagar på oss att komma på en ny tradition för våra fredagsmyskvällar. Vad säger du om att hämta hem alla avsnitt av Glamour och kolla ett varje fredag? Då har vi att göra resten av våra liv! :)

2008-12-13 @ 15:42:09
URL: http://lehla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0