Jamen just det!

Det är ju lucia idag! Inte en endaste stjärngosse har jag sett. Inte en sång, inte ens ett litet glitter. Det närmsta blänkande jag kom var Bosses nyrakade skalle. HAHA! Ibland överträffar jag mig själv med min underbara humor. ;)  (inget illa ment Bosse, jag tycker om dig som du är. Med eller utan hår.)

När jobbet var slut var det återigen dags för en hockeyeftermiddag. Sjukt bra match med svängande spel, som Luleå vann. Men börjar bli bortskämd med segrar, men det är bara kul. Det ser onekligen väldigt bra ut och fortsätter det såhär efter jul blir det ett väldigt intressant slutspel.


Sen bar det av på gropiga vägar till Tuna. Jag hamnade bakom en plogbil och höll på att krocka när jag skulle köra om. Nästa försök gick bättre och jag fick plöja med nizmon genom plogkarmarna. Det gick bra, jag tog mig även hem sen. :)

Det bjöds på kaffe och tårta och vi avslutade dagen med att leka med lera som Frida fått i present. Paula, jag ser fram emot dina planer med den bruna leran. *fniss* Humor. Undra när man ska växa upp? Haha!


Avslutar med en bild från vårens taxifest. Det var "hatt-tvång" och av någon anledning blev jag påtryckt en tomteluva som jag fick bära hela kvällen. I februari. Nåja, den passar väl ganska bra nu såhär i juletider.

Vi säger så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0