Tadaaaa!

Äntligen måndag igen va? Eller så inte.. Fast jag känner mig ovanligt pigg till skillnad från andra måndagar. Jag har vilat upp mig i helgen.. har slappat helt sjuuukt mycket! :)

På fredag körde Linda och jag en favorit i repris. Idol, glögg och pepparkakor börjar vara återkommande hos oss.
Mys-pys med tända ljus och en söt Kevin på tv är inte fel. Han kommer för övrigt ta hem hela skiten, hade dock hellre sett Robin tillsammans med Kevin i final än tönt-Alice.

På lördag tog jag Nizmon och åkte febersjuk till Piteå. Drogade mig med värkisar så jag och syster kunde gå på stan en sväng. Blev inge storshopping utan mest småsaker som behövde kompletteras med. Vette tusan när jag ska börja med de där julklapparna? Då hade jag ingen ork, utan bolaget blev det dyraste och sen åkte vi till Pålberget för att laga middag, färga hår, dricka öl och se Stjärnor på is.
T fick va chaffis och det blev en sväng på Valdino. Innan kvällen var slut hade vi glott på minst 10 karlar i rutiga skjortor, druckit 2 drinkar var, ätit på Big Boy (usch) och fått med en liftare i bilen hem.
En lugn, skön och mycket trevlig kväll. :)

Gårdagen går nog till historien som en av de slappaste dagarna på länge. Jag såg 3½ film tillsammans med olika sällskap innan jag landade hemma strax innan 00,30.

Derby i morgon. Gissa hur mycket jag vill gå.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker vi ska fortsätta med våra fredagar även efter Idols slut. Jag kan spela in finalen, så kan vi se den om och om och om och om igen - varje fredag. Självklart måste glögg och pipparkakor förtäras till den oändliga reprisen. Även på sommaren. :D

2008-12-09 @ 13:42:08
URL: http://lehla.blogspot.com
Postat av: Bosse

Glögg med is är förvånansvärt gott :)

2008-12-09 @ 14:54:22
URL: http://bozmans.blogspot.com
Postat av: Linda

Bosse: Det drack vi ju hemma hos dig i somras! :) Fast jag vet inte om jag är så jätteförtjust i det egentligen. Varm glögg ska det vara. Jääättevaaaarm! :D

2008-12-09 @ 18:11:44
URL: http://lehla.blogspot.com
Postat av: MCMLXXX

Tippar på uddamålsseger i derbyt, 4-3!

2008-12-09 @ 18:27:55
URL: http://larlin80.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0