Prosit!

Gissa vem som är sjuk igen? Det börjar på M och slutar på alin. Vi startar julen tidigt i år, säger Rudolf med röda mulen.
Ids inte ens förklara hur, men en snorig näsa och värkande bihålor är det största problemet. Vilken "tur" att jag är ledig i 3 dagar nu. *suck*

Hockeyn gick inge vidare idag. Börjar bli less på Modigs returer och vilsna utflykter utanför mål. Dock en ganska rolig match, Färjestad hade övertaget rätt ofta, men hade lika gärna kunnat vara Luleå som vann med 5-3. (eller så är det bara mitt stora Luleå-hjärta som tycker så) Surt iaf.

Jag ska tillbringa morgondagen under mitt täcke på soffan. Har en hel packe filmer som jag lånade av Bosse för att tillbringa tid med. Ska banne mig vara frisk på lördag. Då blire Piteå och shopping med syster. En möjlig utgång på kvällen, men det beror ju såklart på hur jag mår.

Gnäll gnäll gnäll.. men mår ganska bra ändå. :)


Kommentarer
Postat av: Paula

Ah, det var säkert du som bergis msn-smittade mig med dina virus... attjoooo ;)

2008-12-04 @ 22:24:12
URL: http://lso.bloggagratis.se/
Postat av: O

Krya på dig tjejen.. du blir nog frisk bara du ger det tid.. =)

2008-12-05 @ 16:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0