Om ni bara visste..

Hur trött jag är! Det blev inget julpyntade, inget slappande på soffan heller för den delen. Nej jag fick en inbjudan om att följa med på hockey, och lika glad är jag för det. De vann såklart. Kanske inte helt rättvist. Men det är domaren som dömer, ingen annan.

Bosse satt på O´learys i Malmö och såg mig och John på tv. Det var coolt! Frågade om vi var snygga och det hade vi tydligen varit. *hahahaahaha* Jag såg den där jäkla kameran riktas mot mig och ville bara försvinna. Men allt för din skull Flanders-panders.

Grattis till John som blir pappa i april! Jag tänkte testa gravidbältet i deras bil, men insåg att det inte skulle ha så stor verkan. SÅ stor mage har jag inte.

Over & out!

Kommentarer
Postat av: S

ska jag mata dig med kakor så bältet passar??? Vi kommer nog få med oss massor hem under julen från Råne!

2008-12-03 @ 11:45:23
Postat av: Bosse

Klart att det blir hockey :)

2008-12-03 @ 15:56:34
URL: http://bozmans.blogspot.com
Postat av: the evil S

http://sv.wikipedia.org/wiki/Mykoplasma

2008-12-04 @ 09:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0