Jag lever.. men det är knappt!

För att dra en resumé av helgens bravader..

Lördag: Jag jobbade till 13.30, sen hämtade jag Bosse och åkte ut till storheden. Bosse skulle handla och panta flaskor. Han fyllde Nizmons bagage med påsar och sen fyllde vi pantmaskinerna på Willys. Båda två. För pengarna införskaffades en gran till Bosses lägga. Han ville slå till på stort och köpa den största. Tur att jag var med och sa nej. Med tanke på att den mindre varianten knappt fick plats den heller.
Ja ibland händer det att jag får vara hans mamma. ;-)

Luleå dundrade på och spöade Rögle under eftermiddagen och till matchen beställdes det pizza. Allt för att ladda upp för kvällens kommande fest.
Vi shotade min finska lakritslikör och hade disco runt den nya granen. Det var en lögn, men jag hade önskat. Istället gick vi på skit-Cleo och blev fotade av deras vimmelreporter. Han hade nog brist på objekt för det var dött. De eminenta bilderna finns på hemsidan, kom ihåg att jag varnade er!
Max fick sig ett besök och det var nog där Malin blev full. Jag delade taxi hem med 3 fina flickor och stupade i säng.

Söndag: Vaknade klockan 08 av att magen vände sig ut och in. Några närmare detaljer behöver ni inte få. Jag skyller på lakritsshotarna, de sökte sig självmant till min mun.
Sen låg jag däckad på soffan nästan resten av dagen. Förutom en snabbvisit hos Paula och kidsen. Tack för kaffet, men jag vet inte om jag mådde bättre sen. ;-)

Måndag: Efter en seg natt trodde jag att nacken skulle gå av när jag vaknade. Jag ringde min coach, sjukanmälde mig och somnade om till 14. Nacken känns bättre, men huvudvärken har legat i bakhuvet hela dagen.
Vid 20 gick jag till Coop, jagade bovar, handlade glögg och pepparkakor, och sen vidare till Linda. Vi har myst med Håkan i färjans bar och skålat i glögg. Sent 1:a adventsfirande, men mysigt ändå.

I morgon ska jag jobba, sen julpynta. Eller pynta å pynta.. slänga upp nå stjärnor i fönstren. Är inte så mycket för tomtar och glitter. Sånt skaffar jag när kottarna kommit.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ååå gud jag skrattar på mig... tror ja oxå blev full på max... bosse fick berätta om ja ätit eller ej.... fy..

2008-12-01 @ 23:46:52
Postat av: Malin

Nina: Var Bosse med på Max? Hahahahaa!

2008-12-01 @ 23:47:42
URL: http://onormalins.blogg.se/
Postat av: Nina

Sluta nu......

2008-12-02 @ 10:43:34
Postat av: Bosse

Men snälla :) Kommer ni inte ihåg detta??

Jisses, det var värre än jag trodde. :) Kanske borde dra med en videokamera till nästa gång :)



Förresten vad menar du med att du jagat bovar?? Vad är det för sätt att göra det utan mig???

2008-12-02 @ 12:38:05
URL: http://bozmans.blogspot.com
Postat av: Linda

Vi måste ta ett 2:a adventsfirande oxå! Jag står för glöggen den gången. :)

2008-12-02 @ 13:04:41
URL: http://lehla.blogspot.com
Postat av: Linda

Vi måste ta ett 2:a adventsfirande oxå! Jag står för glöggen den gången. :)

2008-12-02 @ 13:06:13
URL: http://lehla.blogspot.com
Postat av: O

låter som att ni alla hade en superskön kväll med mycket av det goda... party on people

2008-12-02 @ 15:57:27
Postat av: O

Låter som att ni fick mycket av livets goda i er... =)

2008-12-02 @ 15:59:41
Postat av: sofia

Bosse: Minns du inte att vi fick släpa in både Nina och Malin i håret.... Hur ska dom då minnas.

2008-12-02 @ 19:19:54
Postat av: O

Tänker vara först med att säga att Luleå nog kan ta sm-guld denna säsong... och då är jag ändå djurgårdare... men med det flyt, vilja och energi som luleå har så ska det krävas mycket för att dom inte skulle lyckas med det.



O!



2008-12-02 @ 21:34:12
Postat av: Bosse

ja just dfet ja det var juh sant det med, det hade nästan jag glömt ;) Tur att du släpade in mig i håret med :)

2008-12-03 @ 09:04:25
URL: http://bozmans.blogspot.com
Postat av: Sofia

Bosse: Du försökte ju släpa in nina på toa. Tur att den var ur funktion. flinar glatt

2008-12-03 @ 11:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0