Host & fräs!

Fi fan vad det stinker här! Man ska inte laga mat samtidigt som man surrar med folk på msn. Det slutade med att mitt microlock smälte och en av plattorna på spisen är full av plast. :( Inte nog med det. Jag tuggade sönder minst 3 hela pepparkorn som M av misstag rörde ner i maten hon lagade tidigare i veckan. *tvi*

Har avverkat sista dagen för den här veckan på jobbet. Skönt att ha lite semester och vila upp sig. Det behövdes kan jag säga! Har varit så grymt less de senaste veckorna, känt mig helt slutkörd. Men nu är jag ledig i 2 dagar, sen jobb i 2 och efter det ledig i 5. Nästan så man blir bortskämd. :)

I helgen blir det lugnt. Ska fixa de sista julklapparna i morgon och sen får man se vad kvällen har att erbjuda. På söndag fyller syster år och då blir det familjemiddag i Piteå. Mysigt.

Nä ska ta och göra något av kvällen. Här kan man inte sitta, det sticker i både hals och ögon. Ska nog fara och våldsgästa hos någon. :)

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hit är du välkommen att vålda i det tysta ;) För ca en månad sen kände jag mig bekväm och peppad med jobbet men tyvärr blev det rätt mörkt fort. Trist. Men nu får jag tända juleljus och mysa!

2008-12-19 @ 19:58:19
Postat av: Paula

fnissar Så du står och skrapar plast nu mao. retas

2008-12-19 @ 20:10:36
URL: http://lso.bloggagratis.se/
Postat av: Linda

Bah, sviker du våra fredagsmys nu? spelar förnärmad ;)



Men det är skönt att höra att jag inte är ensam om att ha otur när det kommer till att bränna/smälta saker. :P

2008-12-19 @ 20:38:06
URL: http://lehla.blogspot.com
Postat av: MCMLXXX

Party här på lördag kväll! Väry wällkåmm!

2008-12-19 @ 20:58:10
URL: http://larlin80.bloggagratis.se
Postat av: kalle

hur i hela friden kan man smälta ner ett microlock utan att märka det tidigare, det måste ju ha luktat ve o fan. jag tror du hade tullat en hel del på jul-spriten =), tur iaf att det inte gick värre.

2008-12-20 @ 09:36:52
Postat av: Sandra

Klantskalle!

2008-12-20 @ 10:34:22
URL: http://skrutt1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0