God morgon Sverige!

Jag har preciiiis vaknat! *sträcker på mig*

Gårdagskvällen spenderades i J och L:s soffa, även B var där. De drack vin, en annan var nykter. Det är tur att jag inte bor i stan, för då hade det blivit betydligt mer festande för mig. Jag är alldelens för bekväm med bilen, orkar inte betala taxi var och varannan gång bara för att ta ett glas vin. Nä då är jag hellre nykter. :)

Har inte ens orkat engagera mig i den sönderbrända plasten. Konstigt nog så luktade det inte bränt när jag kom hem i natt? Hade nog riktigt tur, för locket hade trots allt legat där i ca 20 minuter. För att svara Kalle.. Nej, jag märkte inget. Det började inte ryka eller lukta förrän jag lyfte bort det från plattan. :( Huvva, tror jag måste kolla om brandvarnaren verkligen fungerar. För tanten som bodde här innan så kan den då inte ha gjort det... men det är en annan historia.

Nu blir det uppstigning (ja jag ligger kvar i sängen än), frukost, dusch och sen ska jag bege mig in till stan. Önska mig lycka till.. lär ju inte va ensammen som ska handla julklappar. *suck*

Kommentarer
Postat av: kalle

bra ide att kolla upp brandvarnaren,=)

2008-12-20 @ 12:06:25
Postat av: Sandra

Håller med... Mycket bra idé att kolla upp. Vill ju ha min syster kvar ifall hon bränner ner hela lägenheten med att lägga microlock på spisen.

2008-12-21 @ 10:40:53
URL: http://skrutt1.blogg.se/
Postat av: Malin

Ska jobba kväll på julafton.. sen far jag mest troligt till mamma och pappa om jag ids :P

2008-12-23 @ 14:31:11
URL: http://t3ra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0