God morgon, god morgon!

Pigg som en mört, dock har jag en kollega som inte mår nåt vidare. Haha! Skadeglad som alltid! :)
Här är det som vanligt, ringer på som det ska göra på en söndag. Cirkus 10 sekunder mellan samtalen, det är bra.

Biljetterna till Matteifestivalen finns nu ute på blocket. Nä opera är nog inget för Maluttan. Kan jag göra någon glad genom att sälja dem så gör jag gärna det. Sen så gör det ju absolut ingenting om jag skulle tjäna en slant heller. :)

Nä, back to work. Jag skulle hellre ligga på soffan, se på skidor och.. tjaa.. kramas hade inte varit helt fel.

Kommentarer
Postat av: O

Vem hade inte velat ligga i en soffa o bara kramas! =)...

2008-12-14 @ 16:27:25
Postat av: Anonym

Där var du allt bra vitsig! :P

2008-12-14 @ 19:25:08
Postat av: Anonym

2008-12-14 @ 19:25:22
Postat av: Malin

Det var jag som skrev den där kommentaren ;)

2008-12-14 @ 19:26:15
URL: http://t3ra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0