Blä vad jag mår illa!

Jag vet inte om det beror på middagen jag åt, men har mina aningar om vad det kan vara. Jävla falukorv till att bli gammal. I vanliga fall är jag väääldigt kräsen, och även denna gång så inspekterade jag noggrant. Ingen konstig lukt eller gröna prickar. Och nej, jag är INTE gravid. Är ju för fan oskulden själv. :)

Har legat och sett på "Svenska hjältar" och gråtit en skvätt. För er som inte vet det är jag blödigare än blödigast. Mycket kan få mig att gråta. Allt från sportsammanhang till Rikki Lake. Ja nu fick jag tömma tårkanalerna för den här gången. Sist var till Extreme Home Makeover tidigare i veckan. Haha!

Nu blire duschen, sen ska jag ta med mig datorn till sängen och krypa ner.
Tror en hink oxå får följa med, in case of.. *usch* :(


Kommentarer
Postat av: O

Krya på dig tjejen... eventuellt så är det kanske inte maten utan allas våran betydligt tråkiga vinter kräksjuka som härjar för fullt...

2008-12-14 @ 23:41:50
Postat av: Anonym

Oskuld.. hm. ja e oxå det isf...

Ja man e ju blödig när man grinar till sånt där. Å jag bara lipar till Greys Anatomy.. är du säker på att vi inte är gravida???

2008-12-15 @ 09:55:01
Postat av: Nina

Ja nu gjorde ja en Malin.. de e jag så du vet...

2008-12-15 @ 17:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0