*suckar tungt*
Jag: Då kopplar jag fram dig här. Tack så mkt, hej då!
Kund: Var inte så jävla trevlig, det kostar pengar.
Samtalet tog 25 sekunder och kostade ca 7 kr.
Ibland blir man bara så less på människor.
Bara en helt vanlig dag på jobbet.
Tänk positivt Malin, positivt..
Tänk på .... så ska du se att dagen slutar med solsken.
Ibland är folk i allmänhet alltför korkade för att uppskatta den lilla servicen vi skänker alla i vardagen.
Kom ihåg PUSSPUSS nästa gång :)
Kostade även pengar för honom att säga det där. :P
Kunder vill inte ha bra service och trevliga telefonister... De är snåla som vill bli av med en snabbast möjligt(särskilt 08 folket)...
7 KR!!!!! För 25 sekunder???? Jisses
Varför jobbar du inte med annat? Skulle aldrig stå ut. Hatar själv alla telefonister, känns som de bara vill hålla en kvar för att suga pengar.
En undran: Jag trivs väldigt bra med mitt jobb och alla kollegor. Det är kunder som du som "hatar" alla telefonister, som inte vet vad det innebär att vara trevlig. Det är NI som gör mitt och mina kollegors jobb till en pest med era otrevligheter. Jag skiter fullständigt i hur långa mina samtal är, om det kostar 7 kr eller 25 kr. Huvudsaken är att kunden är nöjd. Nöjd kund = nöjd telefonist. Tänk på det nästa gång du slänger på luren i örat och skiter i att säga tack/hejdå.
Över lag så är det flesta kunderna underbara, faktiskt! :)
undrar vem denna O är som umgås med vår dotter syns vi snart eller....
Det tror jag =)
Goooo Mallan!! helt rätt!